torsdag 11 november 2010

What is love, baby don't hurt me, don't hurt me...no more

Hejsanhoppsan! Idag har skolan rullat på rätt så fort, tog 17:15 bussen hem sen käkade jag och gick ut i stallet och rakade Hurran och vi bytte linda på fölets sår. Hurran vart faktiskt jätte fin, rakade henne alldeles själv. TÄNK SÅ DUKTIG MAN ÄR! Nu sitter jag i sängen och myser med tess! Ska strax sova klocka e mitt i natta så det är dax nu. Ska svara på en komentar oxå innan ja säger godnatt!
"hej jenkooo, har hört rykten om att man kan hyra balklänningar av din mamma(?) vet du vad det kostar osv, och om hon har någon du tror skulle passa mig eller så? :) hehe kram vanja!"
Hej vanischhhhh, jo min mamma både säljer och hyr ut balklänningar och hon har några olika storlekar. Gå in på http://strandgarden.dinstudio.se/ skriv till hon i gästboken så kmr du i kontakt med henne! Hon har riktigt riktigt fina balklänningar, bilder och mer info finns på hemsidan! :) tacktack :)
___
Ulla: vila, imorn blir det dressyrträning för Pia för Ullas del! :)
Hurran: vila, imorn blir det stöcke träning för hurrans del. Jaaa.. om vi hinner dit för innan den har jag träning med Ulla. Taggar stöcke träningen riktgit mycket, så länge sedan man såg alla underbara i stöcke! saknar dom verkligen!

BJUDER PÅ BILDER FRÅN NÅGRA TÄVLINGAR MED MAZING

^
Kom 1:a i piteå i LB!

^

Blev årets ekipage i Nordmaling med bästa D-ponny resultatet efter en 3dagars tävling!

^

3:a i Skellefteå LAGET Inviduellt LB+5 och LA i omhoppningen!

^ Vann täcket i Stöcke LB!

Vi Vann på SURF (den sista bilden ovan för denna text) i både LC och LB:n.

Vi hade en underbar tid tillsammans älskade Amazing Grace, helt obeskivlig gumman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar