lördag 13 november 2010

VÄNTA...Hoppträning OCH Dressyrträning??

Shueee!
Idag blev det väldigt mycket tårta på tårta, dagen började med att jag försov mig ordentligt och hade problem att hinna till bussen men hann precis på sekunder med den. Typiskt att skippa frukosten, inte bra inte bra! Kom hem vid 4 ungefär och hade så galet grymt ont i magen, känndes exakt som att det var någon som stack mig med knivar hela tiden innifrån liksom.
Obeskrivlig känsla men inge vidare skön om jag får säga det själv.
Hade dressyrträning och sedan stöcke hopptränining på Hippo men synd nog glömde jag filmkameran. Hade tänk filma och lägga ut annars men det tänkte jag inte på så tyvärr och förlåt!!
______
Ulla: Blev hennes första dressyrträning och en tuff sådan, första träningen innehöll nämligen program träning eftersom att det är dressyrtävling i helgen och då skulle alla grupper som tränar för pia programträna. Jag och Ulla red oss till en riktigt fin LB:1 och till min förvåning kom jag ihåg programmet?? shiit asso. Ulla går fint fast lite för lite muskler har hon än för att riktigt orka gå i jätte lugnt tempo, rider henne på ett pelham för att hon är så stark. Men vi ska prova ett vanligt tränsbett och se om jag kan försöka lära mig rida på det? :)
Hurran: Som sagt så var det Stöckehoppträning för min och Hurrans del och det gick riktgit bra. Hoppade en linje på 1m och ett enstaka räcke på 120-130 :) Hon gick super fint men hon drar fortfarande till vänster och det ska jag fortsätta jobba på naturligtvis. Det är kul att höra att dom tyckte hon hade utvecklas fint! :)

BILDER FRÅN IDAG







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar