söndag 14 november 2010

swengelska is the bästa!

Hejsan alla "pullor och knullor"!!!!!! taget från http://blondaa.blogg.se bara för att jag blir så glad utav hans blogg. Man kan verkligen skratta med han och verkligen inte bara åt han. TACK MARTIN FÖR ATT DU GÖR MIN DAG!
Iaf så har det varit en ganska så lugn dag idag, började med att kliva upp och vänta på en medryttare som inte kom av skadliga skäl. Stackarn, krya! Sedan for jag ut och red Hurran och hade Cheyenne på släp. Hon måste få börja röra på sig för hon är rätt så rund om magen och det är bara bra för hon att få komma ut och röra på sig. Sedan så hjälpte jag mamma och kjella att fylla ny höbal och byta ut halmen i vindskyddet. Gick super bra! Nu har vi käkat middag och sedan ska vi fika bullar och sedan se på BECK. Jag lääääääängtar! Sedan blir det att lyssna på musik resten av kvällen tills jag ska sussa gott! Godnatt folket! :)
_______
Ulla: vilade idag :)
Hurran: Körde på runt dalsjö och varvade mellan att galoppera och trava. Gick super! Hon blev inte ens anfådd trotts att jag varvade mellan trav och galopp i hela 1,5 timme!
Cheyenne: Hängde med på släp bakom Hurran, gick super och hon skötte sig obeskrivligt bra och toppen underbart var det! Hon ska få börja hänga med på släp bakom Jag&Hurran då jag och Jessica tar måndags turen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar