fredag 10 december 2010

Fredagsmys/ERIK BERGGREN

Ganska mysig och lyckad kväll!
Blev en kort skoldag och hem och hoppträna för Erik, som vännäs tar upp som hopptränare sedan blev det chips och skype hela natten! japp, det var väl en väldigt trevlig kväll. Nu blir det mera Julmust och chips kramkram!
________________
Ulla: Hon fick vila idag gumman min!
Btw så har Ulla ridits alla dagar i veckan nu nästan, så idag får hon vila så tar jag hon imorn på ett ordentligt pass runt dalsjö tror jag eller om det blir ridbane jobb med lite bommar. Vi får se!
Hurran: Hon gick en Erik Berggren hoppträning idag, mycketmycket otroligt bra gick det!
Hon hoppar super fint, frågade också Erika hur jag nu skulle göra med martingalen eftersom att olika tränare som jag har säger olika. Men det funkar verkligen jätte bra då jag kopplat den längst ner på martingalen.
BILDER FRÅN TRÄNINGEN
P U S S O C H K R A M

2 kommentarer:

  1. Önskade att mina föräldrar kunde satsa så på mig o ge mig åtminstone EN häst... Galet avundsjuk!!

    SvaraRadera
  2. Håller med Kattis... lyllo

    SvaraRadera