söndag 12 december 2010

*BJUDER PÅ FILM*

OjsanOjsan så dålig jag är på att skriva men nu är jag igång igen! Mår bra idag och allt har flytit på bra. Men hare bäst! Idag orkar jag verkligen inte prata om vad jag gjort är så grymt trött! Kan bara säga lite kort att vi hade en ny medryttare som ska pröva att börja! Verkligen trevlig tjej!! :) Hon skulle rida Ulla och prov henne eftersom att mazing hade sträkt sig som vi tror.
Bjuder på en film på Hurran och jag då vi hoppade ett språng på volt. kramkramJW



______________
Ulla: En ny medryttare kom och provade idag och det så riktigt riktigt bra ut! Gud så duktig hon var och trevlig tjej! :) Vi får väl se hur de kmr gå :) Ulla skötte sig jätte fint!
Hurran: Red på ridbanan och hoppade på volt, gick faktiskt riktigt bra. Hon skötte sig fint, men upptäckte att jag måste träna mer innan tävlingssäsongen börjar eftersom att Hurran lätt tappar bakbenen om jag svänger över hindret.


1 kommentar: