fredag 3 december 2010

Pina Colada Boy - Baby Alice

Cheyenne och Hurran fick gå idag! Dock känndes jag mig verkligen inte frisk.. mådde ganska illa och visst inte om jag skulle skratta,gråta,skrika eller kräckas liksom. Jätte jobbigt men tur att ridning får en på andra tankar. Det var så jääävla kallt idag, kanske för att det blåser vind då man travar/galopperar för det var inte mer än -12 ute så det var nog pga vinden det var kallt. Tror Cheyenne blev rätt så trött på rundan runt byn x3 ända även om jag inte var ute mer än 45min eftersom hon tycker det är ganska jobbigt att gå i uppförsbacken så det tog nog ganska bra på henne. Godnatt allihopa! KramkramJW
_____________________
Hurran: Tog cheyenne på släp, red runt byn och jobbade med Hurran att flytta undan hit och dit osv. Gick bra, båda lyssnade bra idag. Inga bilder från idag tyvärr.
-
Tänkte att eftersom att jag inte har så mycket att skriva och lägga till idag så lägger jag ut en bild på alla hästar jag har tävlat eller ridit någonsinn som är/har varit våra egna hästar.
Det är faktiskt inte så många som många av er tror!






EBRELL








RAKIE





CHEYENNE




ASCALISCHA



ANIMO M




RIDGEHILL DUDLEY



Vänsterjustera

AMAZING GRACE





URSINIA




APPLE HURRICANE


Sen har jag ju ridit kompisars hästar och tävlat osv men det tog jag inte med! :)

3 kommentarer:

  1. Nje... det saknas ju en.... Lady... henne red du ju innan Rakie... å även Danne red du lite, även om du då var så liten att du mer åkte häst... :)))
    Kram Ma

    SvaraRadera
  2. Oj... jag valde visst fel avsändare...

    SvaraRadera
  3. Hihihihi ja juste dom red jag ju också! :)

    SvaraRadera