tisdag 30 november 2010

RIDHUS-BESÖK

For till ridhuset och hoppade och jobbade pollarna idag,det gick riktgit riktigt bra.
Tror aldrig Hurran hoppat så fint som hon gjorde idag. Har lagt upp en film från då jag hoppade Ulla och én film på när jag hoppade med klänningen.
Tänkte först inte avslöja men va fan det känns ju lite tråkigt för dom som inte kommer på Vännäs RF Julshow 12 December.. Så längre ner hittar ni en film på det! RIKTGT RIKTIGT BRA BLEV DET! Ngn som kan gissa vad jag ska föreställa? jappjapp, den som listar ut det kan får en gratis ridtur hemma hos mig så passa på att ta chansen! ;)
Blev en sen kväll ikv, typiskt eftersom att jag sovit så dåligt nu i snart 3månader, men överraskat nog inte fått migrän eller nånting. Hoppas verkligen den skiten växer bort med åldern..missar ju sjukt mycket av mitt liv,skolan,hästarna,kompisar,ALLT då jag ligger i migrän.

Jaja, nu ska vi vara positiva och glada för att det gick så otroligt bra idag! Skolan gick bra och var roligt som vanligt, Natali och emelie är mina finasteee!
__________

Ulla: Jobbade med lite allmän flyttningar åt olika håll, byten, och prövade hoppa ett räcke på 120 som slutade med bara otroligt fina hopp! Så jätte taggad inför tävlingssäsongen 2011 med ulla. GUUUUUUUUUd så kul det ska bli!
Hurran: Jobade mycket på uppvärmningen med att flytta udan små mängder då och då för att försöka få in. Hon kan göra allt man ber henne om hon får gå med huvudet högt men direkt man begär form OCKSÅ blev det genast galet jobbigt för henne men hon har blivit mycket mycket bättre!
Jobbade på att hon skulle hoppa upp sig vilket hon gjorde mycket bra, red med sadel idag för att kunna jobba på flytta undan och komma åt henne riktgit ordentligt.
Räcket Ulla hoppade på som stod på 120 var kvar tills då jag red Hurran..hm tänkte jag.
"Skulle vara intressant att styra på en gång och se vad som händer?" Eftersom att jag och Hurran inte tränar nånting alls på höjder utan bara styrka i muskler,kondtion osv.
Vad händer då jag styr på?........ Jo, hon tar världens finaste språng, lyfter benen uppåt och inte bara åt sidan och jag blev helt överlyckligt glad efteråt. Så fin min Hurran verkligen är!
Känns så himmla bra tills 2011!!!!!!!!!!!!!!!

ULLA FILM 1

ULLA FILM 2

Hurran film1, Klänningen inför julshowen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar