söndag 26 december 2010

Svar på komentarer! :)

HEJSAN HOPPSAN, SVAREN PÅ KOMENTAREN FINNS LÄNGST NER!
Känns som att jag inte ridit på 100år sedan eftersom att det var Jul, mycket och jag åkte ner 2dagar innan Jul +att vi stannade 1 dag efter jul osv.. Hästarna har inte tappat nånting, både Hurran och Ulla verkar vara super trimmade och fina.

Förresten så har jag fått några roliga och underbara komentarer!! Jag blir så otroligt glad av komentarer, känns som att man gör nån i världen glad iaf med att ha en hästblogg osv.
Dock är denna blogg mest till för att kunna gå tillbaka och kolla om någon häst blir skadad och kolla vad orsaken kan vara med det är ju alltid kul att göra ngn glad! :)
_______________
Ulla: vilade, tiden bara rann ur mina händer!.. glad ändå var ulla ;D
Hurran:
Hurran fick sig ett pass runt byn några varv i alla gångarter och från början tänkte jag verkligen inte kräva nå mycket alls. Mer och mer märkte jag att hon verkligen gjorde allt så fint och perfekt så jag tänkte varför inte? vad kan hände. Så jag krävde att hon skulle gå i form, flytta undan för skänkel,galoppera,

-
Anonym
Kvala till MSV blir nog inga problem för dig, ta en tävling i taget bara!

SVAR: åh, tack så mycket, det värmer med komentaren för man får bättre självförtroende!!
Det känns faktiskt inte alls omöjjligt, Hurran känns som att det är den perfekta hästen att göra det på också för hon är så ärlig och gör verkligen allt för mig som jag gör allt för henne. kramkramJW


Karin
Fin Ulla! Vad duktig du är som hoppar barbacka =) Hur mycket ska du tävla henne nästa år? Jag har hennes dotter Tindra, vi kanske tävlar mot varann nästa år då hon blir 7 år då =)
Drar du in till hippo eller var brukar du träna?

SVAR: Hej karin, gud så roligt att höra av en avkomma från Ulla!!! Hur går det med tindra?!
Hahaha, jag rider bättre barbacka än med sadel, Barbacka kan man känna precis vad hästen gör med ryggen osv. Tycker det är väldigt positivt. Har ju bra balans sen småbarns tiden med gunghäst lekarna ;) hehe. Tyvärr tränar jag nästan aldrig på hippo eftersom att jag tränar i vännäs; Dressyr för Pia Lundmark och hoppning för Buster Odlander. Vi får se hur mycket jag kommer tävla Ulla eftersom att pengarna inte riktigt räcker till både stor häst och ponny och sedan ska tiden räcka till också. Men vi ser väl om vi ses! ;) Bara att komma fram och hälsa på tävling, du känner lätt igen mitt leende!! :)


TILL ÄLSKADE STÖCKE GÄNGET! Ni är den skönaste klubben!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar