onsdag 26 januari 2011

Glöm inte frågestunden tills hela helgen! :)

hojhoj!! ikväll hade jag Eva jonsson träning och det gick otroligt bra på slutet, till en början hade Hurran lite spänningar men mot slutet löste det sig jätte bra! Hoppade en banan då vi hoppade blandannat 1 stutts,en typ av kombination, ett hög hinder, 6hinder på en serpentinbåge.
Väldigt nyttiga hindervägar att träna på.. alltså vägen till hindret!


FÖRRESTEN var det ju en Anonym som komenterade om frågestund.... hela helgen är ju uppbokad!! och så här ser min helg ut:
LÖR: Klubbhoppning på Hippo, LA
SÖN: Klubb dressyr på Hippo, LB:1an + att Mamma har sitt Perfect Home party och visa upp skålar osv hos Christian Mattson! :) Kommer bli underbart roligt.. undra bara vad jag ska ha på mig?????? så därför tänkte jag att jag har frågestund över helgen och svarar sedan på frågorna efter helgen har gått!!!!

________________
Ulla: vilade! Vi försöker hitta en medryttare till Ulla så det ska bli lättare för mig som har det lite jobbigt i skolan med vissa lärare osv + att jag kommer hem sent och har därför bara tid till att rida en häst. Annars blir det för sent isäng och då försover jag mig och det blir skolk i skolan som dethar blivit flera flera ggr hitentills i skolan..
Hurran: Eva Jonsson träning för min och Hurrans del! Känndes otroligt bra, speciellt sista hindret! Filmen är från träningen men dock råkade morsan spela in filmen i svart vitt så ja, det blev lite knasigt.


FILM FRÅN EVA JONSSON HOPPTRÄNINGEN,
sista hindret ligger på 1,15cm (LA+5)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar