tisdag 25 januari 2011

Hejsanhoppsan, som sagt så har jag inte skrivit på ett tag p.g.a dålig sömn och bloggen skriver jag på kvällen och då har träningar inte slutat förns sent och då är sömn viktigare än bloggen tyvärr!!!!!! Ikväll hade jag Busterträning och det gick sådär, visst jag kan köpa att jag inte är van att hoppa storhäst och förändra sånna galoppsprång osv, och att jag har väldigt dåligt tålamod men åh, tyckte ändå att det kunde gått lite bättre. Vet inte riktigt vad jag tog med mig av den här övningen för det gick sådär men men. Jag måste verkligen öva på mitt förlåt svär orden men rent utsagt JÄVLA TÅLAMOD!

FÖRRESTEN: Tack så hemskt mycket till Mickaela Frohm som gjorde en design till mig! :)
Kolla in hennes och vilmas blogg! http://teamhullu.blogg.se/
_______________________
Ulla: Hopptränade i vännäs för Buster eftersom att det var för lite ekipage så jag fick hänga på.
Älskar att Bustersövningar är så grymt svåra men ändå inte, det finns både positiva och negativa saker med det! Vi hoppade inte så högt utan mera svåra svängar och svåra vägar och det var nog svårt kan jag tala om! Kul för ulla att få hoppträna henne, det tyckte hon var otroligt roligt. Finns mycket jag kommer lära mig av Ulla.


BJUDER PÅ EN BILD PÅ "ULLA" URSINIA!

SVAR PÅ KOMENTARER:
Anynom
Kan du inte ha frågestund? :)
SVAR: Såklart jag kan ha!!! :) Jag älskar att svara på frågor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar