måndag 31 januari 2011

TOMT..

Hejsanhoppsan, det svåraste med alla jäkla inlägg måste vara rubriken!! :)
Idag så red jag bara Ulla, hurran ska få vila upp sig i 2dagar sedan kör vi igång igen, vill bara vara rädd om henne och verkligen vara försiktigt med henne :)
Senare ikväll kom Gunnar förbi en sväng, han gick hit från brån, tog ungefär 1tim..Han hjälpte mig lite datasaker som skulle ändras osv. Tur att man har en dataexpert till vän! :D
Nu ska jag sova, är oerhört trött och ska städa på mammas jobb imorn! Bäst att jag somnar ngn gång.. ögonlocken måste ha slocknat mer än 1000ggr medans detta inlägg nu har skrivits! :O
_____________
Ulla: Värmde upp henne noga runt byn o skritt och trav, tog ca 20min, sedan red jag igenom henne ett ordentligt pass idag på gården och verkligen tänkte mycket på vad Mia sagt med handen högt uppe och sätet lite mera bakåt och att hästen ska vila på stegen den tar.. Såklart gick det ju mycket lättare eftersom att Ulla är klockrent utbildad, än vad det gick på Hurran!
Ska bli kul ifall träningarna på gården kommer igång eller hur det nu blir!! :)
Hurran: Hurran ska få vila imorn också om det inte är ngt speciellt då?
(OBS: Vila kan vara att jag bara far ut och skrittar henne och inte begär nånting)

EN BRA BILD, SOM STÄMMER OFTA...

___________________________________________________________

FILM, AVTRAVNINGEN FRÅN TÄVLINGEN
(på filmen hade jag precis fått veta att jag vunnit, var helt lyrisk och lite vild!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar