söndag 20 mars 2011

Ursinia 110-115 *FILM*

film från busterträningen i tisdags med Ulla finns längst ner i detta inlägg!

Hej, jag är skit utråkad för just nu har jag ingenting att göra!!! har nyss varit ute och ridit Ulla och Hurran och det var världens finaste väder! Sitter och läser en bok som ska göra så jag tänker smartare, riktigt bra faktiskt! Nu är det sena kvällen igen och imorgon är det skola vilket betyder att ja ska upp tidigt så nu ska jag sova. Hoppas på att få träffa jocke någongång i veckan!!!! Saknar ha otroligt mycket!
Klockan är ju ändå 22:03 så nu är det dags åh lägga sig! GODNATT! :)
_________
Ulla: Red runt byn som uppvärmning och sedan så jobbade jag otroligt mycket på ett räcke hemma på gården. Det låg på 110 ungefär. Gick super bra fick jätte fina språng av Ulla, la henne pefekt framför hindret och det känns så himmla bra inför Umeå nu!!!! :)
Hurran: Gjorde samma sak med Hurran, värmde först upp runt byn sen började ja rulla på ett räcke mest för att jag själv behöver träna väldigt mycket på att sluta va där och ha för mycket stöd i handen. Gick super!
Hoppade ett räcke på 115 med Hurran, gick så jävlust bra och nu känns det bara säkert och roligt att fara till Timrå och hoppa LA! :)


URSINIA 110-115

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Fin Ulla =)
    Jag provade maila dig lite bilder på Tindra men kom på att jag vet inte vad du har för mailadress. Prova jeenkoo@hotmail.com men det funkade inte.
    Här finns lite filmer iaf http://www.youtube.com/user/tabelle91?feature=mhum
    Hoppas få se dig och Ulla på tävlingarna om två veckor nu =)

    SvaraRadera
  2. sjukt fina ni e tsm!!:) hur gammal e ulla?:)

    SvaraRadera
  3. Ullas beundrare22 mars 2011 kl. 19:23

    ULLA ÄR MIN ÄLSKLING!!! Måste komma å rida hon snaaaaaaart!!!!:]]

    SvaraRadera