söndag 19 juni 2011

BILDER.BILDER.BILDER

håhå jaja, Idag har jag varit ute med Tornado och gått med Sadel,skydd,träns jaaaaa alllting!
Han var så duktig såååå bild finns längre ner. Förresten så lägger jag in bilder från min skolavslutning för fick lite bilder från natali idag.. Ni ser vart jag är för har gjort 1 pil uppifrån! :)
Det går att klicka upp bilden! Dagen har varit slapp och imorgon FÖRHOPPNINGSVIS kommer ALLA komentarer att svarar på.. ska även prata med tim i skype imorn och jag taggar för har inte snacka med den vännen på läääääänge! :) Saknar vännäs.. hehe. Vill grilla...
LEO RING MIG GENAST.... ;( :D
Jaja, känns som att jag inte har ngt vettigt att säga, ska börja tips om produkter som är bra, kläder som jag gillar förresten så HÅLL UTKIK! :)
Juste en sak till var det.. Det är inte jag som är dålig på att skriva utan det är bloggspot det är fel på eftersom att varje gång jag lägger ut ett inlägg står det helt knasiga tider och det går ej att ändra.. varje gång jag försöker ändra det schemaläggs inläget och sedan kommer det int ut på flera dagar. HA EN BRA KVÄLL ALLA..jag är super trött. godnattiii!

Ulla och Hurran: Red Ulla och jobbade henne otroligt mycket med vänster bak, hon var helt svettig mellan bakbenen så det gav verkligen nånting! Hurran skulle ju mest bara skritta så för att spara tid så fick hon gå på släp bakom Ulla. Hurran var pigg och glad idag och fick gå på många underlag. Både asfalt, sand, åkern (gräs), och grus!


..en bild säger mer än 1000 ord..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar