måndag 27 juni 2011

Dag 2 - En bild på någon i din familj


Hejsanhoppsan, just kommit in, ridningen gick bra med både Ulla och Hurran och Mazing, nu har jag laddat hem lite nya filmer och raderat alla gamla så ikväll blir det en myskväll men först ska jag ta moppen och fara och träffa pici ikväll och vi ska väl hitta på ngt ett tag sen får vi se vad resten av kvällen blir till..... förmodligen middag sen film och sova! vi hörs sen nån dag!
______________________________


Dag 2 En bild på ngn i din familj - T E S S
Yes, vi har världens finaste, lydigaste, gosigaste Tess! Hon är familjens hund och hon är nu ungefär kring 12 åe gammal, finaste tess. Åh vad en stor del av mitt hjärta kommer brista då hon dör. Hon har varit med mig hela livet och hon förstår när man pratar med henne för då vickar hon på huvudet osv. Hon är speciell och det tycker många när dom besöker oss! :)

Hon är en bladning mellan Bordercollie och Labrador! Tess har tävlat i hunddressyr och agility med bra reslutat! Mer finns det väl inte att säga.

2 kommentarer:

  1. Jag håller med, det är en mycket fin hund.
    Kram/ m-m

    SvaraRadera
  2. GRATTIS mitt Hjärta till vinsterna idag, lördag 2/7 !!!!!!!

    Och vilken mamma du har som skjutsar hästar o sadlar och allt vad det är kors och tvärs till olika tävlingar. Hon är värd en stor kram.

    SvaraRadera