söndag 3 juli 2011

DUBBEL VINST

hejhopp nu ligger jag på mage i sängen och skriver och är super glad just nu för min och Hurrans del, hon är verkligen helt underbar! Tävlade 2 klasser idag och vann båda två, super ponny.
Förresten så har ajg inte skrivit, har inte orkat har haft andra problem än bara att hinna skriva bloggen så den fick vara...den överlever ju liksom ändå satt.

Ulla: vila för jag hade så jävla mycket skavsår på mina ben att jag hade svårt att gå när jag kommit hem från tävlingen hehe men hon gick ju igår så det är lungt :p
Hurran: TÄVLADE I STÖCKE! Hoppade två klasser och hade egentligen viljat hoppa LA men det fanns ej hörge än LB så det fick bli dom där klasserna.
LB - Nolla i grunden, känndes bra bara att jag chansade rätt mycket på en "rosamur" så där fick jag ett förväntat stopp, tog om inga problem, sedan så kan man väl säga att min runda var inte lugn direkt..jag ösae på rätt så mycket tempo men ska man chansa så SKA MAN CHANS PÅ RIKTIGT!
Så till allra sista hindret fick vi ett synd litet pet men nöjd eftersom att hon lyssnade fram ändå denna klass. Vann klassen ändå för hade snabbast tid! :)
LC+5 - Felfri, snabbast, klockren, och jag chansade reält och JAG TOG HEM DET! Så otroligt skönt går ej att beskriva med ord. Vann med 7 sekunder över 2:an. Vann ett seger täcke eftersom att det var LAG klassen och täcket passade fett bra på hurran!


APPLE HURRICANE


BILDER FRÅN TÄVLINGEN!

3 kommentarer:

  1. Stort grattis mitt hjärta

    SvaraRadera
  2. så jävla duktig du är, grattis!!

    SvaraRadera
  3. Stort grattis bästastebästavän och världens finaste hurran!!!:D<3
    Vi måste hitta på nått snart gumman!<3
    Skulle vara grymt kul om vi kunde fara ut å rida nån gång snart igen?!:)
    Älskar dig gumms!<3

    SvaraRadera