måndag 20 juni 2011

M A T T E

Hejsan hoppsan, första dagen idag som jag räknade matte med Pia på hammarskolan och det gick bra, räknade väl en kanske sisådär 20tal underdagen! Alla hästarna vilade idag eftersom att det stod vila på schemat idag! :) Cyklade till skolan och cyklade hem från skolan och det var DRYGT kan jag säga. Jag fick äta lunch hos per, varmkorv med ketschup och beinaice sås till och det var faktiskt super duper gott SUPER tack var super snällt, och fick dessutom åka med per i hans epa och vi for förbi och köpte tändstift till min moppe så nu har jag tändstift!!!!! nu fattar bara att strul pappa betalar vespa försäkringen någon gång....!. Vi gärna hinna få igång moppen innan skolan och hösten börjar då den ska ställas bort!. Komentarerna håller på att svaras på, har kommit halvägs! Men vågar inte säga när dom ska vara klara så ni får väl helt enkelt hålla utkik! Det är väldigt måååååånga som läser min blogg och det är otroligt roligt! :) kramkramJW


BILDER FRÅN DAG !

1 kommentar:

  1. enklast är väl om du kommenterar kommentarerna direkt efter som ytterligare en kommentar i inlägget.
    Man ska inte göra det krångligare än det behöver vara

    SvaraRadera