onsdag 22 juni 2011

SOMMARBETE

hej idag har det blivit en dag när jag inte hunnits å mycket, är sjuk och mår sådär. Förjävligt förskyld osv, har klätt mig för dåligt men ja tycker han/hon/den/det där uppe gett oss alldeles för dåligt sommar väder!!!!!.. vart tog värmen vägen? tom mitt rum är iskallt!!!




Har iaf överlevt ännu en dag på matten idag, klart det är jobbigt med matte men med lite fika och en förjävla roligt per så går det an! :) Idag fick alla hästarna gå ut på grönbete eftersom att sommarhagar äntligen är klaraaaa!! Imorgon står det hoppning på schemat för Hurran och Ullas del, ska göra upp lite markarbetes övningar ur min pärm där jag samlat massor med övningar!



Imorgon kommer förresten en tjej som ska provrida mazing och kaske bli fordervärd, eftersom att min älskade pigga och glada Amazing Grace är hela 25 snart 26år gammal!



Hennes pappa LAMBAY INVER levde tills han var 35 så vi kan ju alltid hoppas att jag får leva tillsammans med mazing så länge hon mår bra och är pigg! :) Ska bli kul iaf kommer säkert gå bra, en liten tjej som haft en c-ponny lugn, rätt så seg häst! Så detta lär blir en omställning men även bra läromästare! :) Jag ska bjuda på bilder från dagen men FÖRST! Så kommer bloggens allra första SUPER TIPS! kramkramJW




ETT TIPS TILL ALLA FÖRKYLDA MÄNNISKOR !


BILDER FRÅN IDAG . . .

2 kommentarer:

  1. Sluta klaga. Det är ju en jädra chans du får att öva upp matte. Kan tala om att det är väldigt bra att kunna.

    SvaraRadera
  2. Nog kan jag förstå att det kan kännas segt att träna matte på sommarlovet, men se det som den hjälp och chans det faktiskt är. Ta vara på den hjälpen så blir det säkert bra ska du se

    SvaraRadera