torsdag 23 juni 2011

DAG 1 - Bild på en person du umgås ofta med

hej, idag har det inte hänt så mycket tagit det lugnt det har blivit en otroligt skön sovmorgon sen blev det stan tvärt och städa på mammas jobb sen blev det att gå igenom stan hälsade på joel och kim det var trevligt trevligt innan jag gick till tävling coachen och hade möte sedan körde jag superrrr vespan hem! Sedan började jag med städningen hemma och glen var förbi idag förresten och kollade till hurran som förmodligen blivit sömstucken!

Men nu är det bra med det får vi hoppas! :)



Pernillas häst har kommit till gården och vi käkade grillat ikväll och lite chips och cola så en helt lyckad dag har det varit och jag har hunnit med gaaalet mycket! :) Hästen verkar lunch och den var väldigt fin, förresten ska jag börja med att skriva 23 olika punkter varje inlägg så ni får veta lite mer om mig!! kramkramJW



MIN LUNCH TODAY... satan se gott! :)
_______________________________
DAG 1 - Bild på en person du umgås ofta med - PATRICIA ÅSTRÖM

Det var svårt att välja ut, för min del umgås jag men alla lite då och nu.. men den som jag tror har varit offtast för min under denna vecka har helt klart varit hon, jag träffar hon väldigt ofta just nu lilla gullpici!

Hon är en tjej som alltid är glad och till henne säger jag allt, jag och pici har aldrig någonsinn bråkat och hon vet det mesta om mig, ska fira midsommar med den gumman och det kommer bli mycket trevligt! Hon är helt klart en utav alla mina speciella vänner jag litar på mycket.

Kännt pici i 3år snart och jag ångrar inte en sekund för om jag har en fråga om nånting eller bara vill prata med någon söker jag mig till ngn jag litar på och du är verkligen en av dom gumman!

Jag verkligen älskar dig för den personen du är och jag godtar dig jämt, med dig kan jag vara som jag är och vi har alltid kul. Skrattar jämt, puss!


Förresten det är även Pici som har gjort desigen jag har nu och många andra designer jag har haft! :) kramkramJW

2 kommentarer:

  1. Glad Midsommar mitt Hjärta !!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ååhw gumman, älskar dig! började nästan gråta av den fina texten, du är helt underbaaaar!!!
    Hoppas du kommer hem snart, saknar dig redan:] pusss!

    SvaraRadera