fredag 24 juni 2011

Midsommar feest hos basse!

hejsvejs, nu väl hemma från midsommar festen hos basse! Tog moppen dit och firade midsommar med pici, basse, jonas, emil, jerry, amanda, isac, leo och nån fler! Tört i början men he blev brao mot slutet v;) Grillat, musik, dans och mycket mera skoj! Kom hem nyss och klockan är väl runt 03.04 och imorgon lär bli en tung dag! hehehe

GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPA! :)

DENNA LÅT SPELADES I HÖGTALARNA MYCKET ;)

gammalgooooding!




HÄSTSNACK

Hurran och Ulla: förresten så longerade jag Hurran idag eftersom hon blev sömstucken igår men glen fixade det! Hon gick bra, tog inspänningstyglar sedan fíck hon trav hoppa lite för att få träna bakdelen lite, nog för att det är svårt när man har inspänningstyglar och inte sitter på men gjorde så gott ja kunde och hon gick rätt så bra! Bilder kommer längre ner!

Ulla red jag och travhoppade henne och sedan tog jag det i galopp, men jag samlade galoppen jätte jätte jätte jääte mycket så hon var tvungen att bära upp sig bak. Hon försökte smita undan det jobbiga jobbet men hon lyckades ganska dåligt för jag kom åt henne bak otroligt bra. Det blev en ordentligt träning för båda två! Ska försöka banta Hurran massor nu eftersom hon gick upp i vikt direkt jag inte red henne nere i sthlm! Men det ska vi nog ändra påååååååååå!

kramkramJW


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar