lördag 25 juni 2011

speed helg

Så har ännu en dag gått och imorgon är det hela SÖNDAG! Sista helgdagen sen blire sovmorgon på Måndag! Åhhh så skönt det ska bli! Nästa vecka är det tävling i stöcke på lördagen, och på fredag blir det som en städar dag/förbredelsedag inför tävlingen! Men undra vad jag ska hitta på under veckan? rida såklart men funderar på att hinna förbi stan någon dag och träffa lite polare! :)


Idag har jag ridit Hurran och Ulla och båda gick super bra och sen har jag ätit 3mackor till middag var så lat att jag inte orkade med ngn annan middag. Har just sett 2filmer "Cool runnings" så jävla roligt film, och "The Town" för andra gången, har sett den på bio också och den är så förebannade sorlig/bra och med mycket action! :) nu ska ja snart ta och sova allihopa!

Prövade rida med ländtäcket som jag vann med Hurran i vännäs på Ulla idag, eftersom det regnade så ja tänkte jag bara whateverrr hon kan få prova ridas i det! Sitter finfint påbåda.. lite stort för hurran men det passar samtidigt som de är lite litet för ulla men det passsar.




Ellos katalogen har kommit och yeeeeeees, sitter och kollar i den nu så jag ska väl fortsätta med det hare bäst guuuys herråååå! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar