söndag 26 juni 2011

svarar på komentarer

NU ÄR DET KLART OCH SVARAT PÅ KRAMKRAMJW
Anonym
Knasboll.. man måste inte gå i skolan för att träffa kompisar
SVAR: Nej det är klart man inte kommer men när jag är hemma kostar allting så himmla mycket och då blir det att jag inte kan köra moppen lika mycket och jag kan inte åka lika mycket buss så då blir det att man helt enkelt träffar vänner i stan mycket mindre! :) När jag går i skolan träffar jag dom efter skolan och sen kmr jag hem hinner rida och göra bort hästarna och kanske hinner träffa dom i byn! jaja, svårt att förklara!


Jonna
Asso du anar inte hur avundsjuk jag är på dig!!! ett eget ridhus det är ju asum!! tänk om mina föräldrar ville satsa på mig så :O
SVAR: mjo hihi, kan jag nog tro att du är men istället så har du väl inte skillda föräldrar och bråka i familjen lika mycket som jag + en pappa som inte bryr sig om en? Menmen back to talk ridhus är faktiskt inte helt fel! Bara att du ringer mig om du vill komma och prova rida nån häst i rudhuset! ;D vart bor du?



Emma
ojojoj nu blev jag faktiskt avis =) hade gjort vad som helst för ett eget ridhus!
SVAR: jo, många blir nog avis och det ska bli väldigt skönt med ett ridhus men kom hit och låna häst av mig åh rid i vårat ridhus vettjaa? ;)


Hanna
Vad så duär jennifer:)
SVAR: Tack!,men det är jag verkligen inte, finns bara en som eh söööööt åh han kallas matte! :D


Mormor
Tummen upp för dig Jennis Kram!
SVAR: Hihihihihi tack mormorrrr!


Mormor
Vilka härliga bilder på en taggad häst och en glad och taggad tjej GRATTIS !!!!!!!!!
SVAR: Tack mormor, joooodu taggade var vi båda två! :)


Rebecca Önhult
åh, tack så jättemycket jennifer!:D kram
SVAR: hhiihih så lite sååååå gumman! :)


Mormor
Vilken helg du/ni haft!! Inte undra på att du var trött Kram
SVAR: Tiihihhi joooodu helgen känndes riktigt bra!


Anonym
Vilket tjusigt ekipage du och Ulla är!!!!!
SVAR: åh tack!, känner själv att jag passar bättre på storhäst än ponny, dock tar det ett tag att vänja in sig men jag håller på! Längtar tills det blir att jobba ordentligt med Tornado!


Anonym
Det är nog dags att gå över till stor häst nu Jennifer... du passar jättebra tillsammans med Ulla!!
SVAR: Tack jo ponnytiden är över och fort gick det! Nu ska vi bara hitta en bra familj till Hurran! :)


Anonym
enklast är väl om du kommenterar kommentarerna direkt efter som yttligare en komentar i inlägget. Man ska inte göra det krångligare än det behöver vara
SVAR: Ja men det är så sabla störande!


Mormor
Glad midsommar Hjärtat!!!!!
SVAR: TACK DESAMMA MORMOR GULL!

2 kommentarer:

  1. Du är knappast ensam om att ha skilda föräldrar Jenko, sluta tyck så jävla synd om dig själv!
    Vi bråkar som fan i vår familj, men det gör väl många, inte sitter jag å lipar på en blogg om det.. skärp dig

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att din pappa struntar i dig, men ser här på sidan att din mamma och din mormor i allafall bryr sig mycket om dig <3

    SvaraRadera