lördag 11 juni 2011

Tävlings dag 2..

Hejsanhoppsan, tävlingen idag gick bra och det var jätte kul att tävla storhäst, jag har verkligen fått en uppfattning om att tävla storhäst att det är mycket mera sura miner och folk skriker hit och dit men det var rätt så lugnt. Visst har jag varit på många storhäst tävlingar men inte tävlat! :) Förutom klubb osv. Känner mig otroligt nöjd med dagen och nu ska ulla få komma ut i hagen hon står inne och käkar kvälls mat just nu! Jaja, efter det blir det att sova för det har varit en lång dag idag och jag är rätt så trött, godnatt!
--------------
Ulla: TÄVLING!
90 - Felfri, fokuserad, bra rythm, nöjd tjej, häst tyckte det var hur kul som helst och vi kom nolla och båda var nöjda..... behöver jag säga nå mer?!! :D
FILM PÅ KLASSEN HÄR - http://www.youtube.com/watch?v=31akQXRH7Ls&feature=channel_video_title
1m - Gick super, bra tempo och rythm dock kom lite nära några hinder men det fixade ihop sig bra.. gick upp i ledningen med tiden 39,0 som ni säkert hörde i slutet av videon men tyvär var det en som klodde min tid och fick 38,9 ganska fränt hur lite det kan skilja! 1 hundradel! Man fattar inte hur lika det är! ;p Jaja super nöjd är jag! :)
FILM PÅ KLASSEN HÄR - http://www.youtube.com/watch?v=060qyxa5-eM

Hurran: fick skrittas en kort kort tur! :)
Mazing: vila

BILDER FRÅN TÄVLINGEN IDAG ...

1 kommentar:

  1. Vilka härliga bilder på en taggad häst och en glad och taggad tjej GRATTIS !!!!!!!!!

    SvaraRadera