söndag 12 juni 2011

Tävlings dag nr 3..

Hejsanhoppsan, tävlingen idag gick bra och det känndes verkligen att Ulla är duktig och rutinerad, precis när jag kommer in på banan känner jag hur mycket hon lyssnar och tar mina förhållningar och det känndes hur roligt hon tyckte det var och hur mycket hon bara fokuserade som hon verkligen inte alls gör på samma sätt på träning.

Ulla: TÄVLING alltså!
105 - super fin och felfri och vann klassen! Har egentligen inte så mycket att tillägga förutom att det vFetar enormt roligt och det var mycket trevligare på storhäst tävlingar än vad ja trodde!
FILM FRÅN KLASSEN HÄR: http://www.youtube.com/watch?v=BVE92D9PYsY

1.10 - Tappade rythm, för mycket tillbaka,tillbaka,tillbaka osv. Tror aldrig jag varit så trött som jag kännde mig i denna klass efter hurrans 2 klasser och ullas 2 klasser och sedan 1 till klass och sedan denna klass.. Vi fick 2 rivningar på hinder nr1 och 2) och ngt tidsfel, alltså lite fel men jag är så förbannade nöjd. 6,7,8,9 hoppade hon grymt fint på!
Super nöjd med helgens tävlande, man kan ju inte skylla på hästen att jag var trött och inte drev som jag skulle utan det är bara att lära sig utav sina misstag och komma igen! :)
Hurran: vila
Mazing: vila


BILD FRÅN TÄVLINGEN PÅ ULLA . . .

4 kommentarer:

  1. åh, tack så jättemycket jennifer!:D
    kram

    SvaraRadera
  2. Vilken helg du/ni haft!! Inte undra på att du var trött Kram

    SvaraRadera
  3. Vilket tjusigt ekipage du och Ulla är !!!!!

    SvaraRadera
  4. Det är nog dags att gå över till stor häst nu Jennifer... du passar jättebra tillsammans med Ulla!!

    SvaraRadera