måndag 13 juni 2011

TIM + ALI = bäst!

Hej, har varit så himmla himmla trött att jag knappt orkat röra på min egen kropp, har varit ute och klappat om Hurran och Ulla och mazing fick sig en puss av mig också. Gav fölet och Ulla hinkarna med maten... förresten så hade vi skola idag men vi gjorde inte så mycket mera än att vi fick se och lära oss lite om hästtandläkare! Det var det ända vi gjorde på dagen.. lunchen var huuuuur god som helst chilli con carne!!!!! Sedan blev det stan och hade rätt mycket tid.. Natta åkte hem rätt fort så jag blev ensam, träffade tim som jag inte träffat på år och dag känndes det som och det var trevligt att ses, han betyder så mycket vännen miiin + att jag träffade Ali oxå, grymt fina vänner det! Alla hästarna vilade idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar