torsdag 21 juli 2011

Sad girl

Ja, en jobbig/tuff dag var det idag så förvänta er inte att jag ska vara särskillt glad fast lite glad är jag faktiskt. Hade ju träning idag med båda, Ulla gick bra Hurran var fantastisk underbar och bäst och fick mig tårögd av många orsaker. En tjej provred henne förresten eftersom att janus skulle säljas hade buster tipsat om Janus och då fick hon prova Hurran oxå. Tror nog hon gillade hurran myyyycket men ändå så hoppas jag inte på det... Det är verkligen underligt hur en häst kan betyda så mycket som dom gör för mig, det är verkligen jätte tråkigt när man måste lämna en häst. men btw, Ikv käkade vi grillat oxå förresten, super gott var det!!!.
Nu ska jag plugga resten av kvällen med musik i öronen, ha det bäst!




Du har en plats i mitt hjärta,
en plats fylld med både glädje och smärta.
Den delen kan du aldrig ta ifrån mig,
Inte ens nu när någon annan kmr få dig.
Nej, dig kommer jag aldrig att glömma,
I ett hörn kommer du alltid att finnas,
för du är en häst jag ska minnas.
Tro det eller ej,
Du kommer alltid betyda jätte mycket älskade häst

5 kommentarer:

  1. Varför provred hon hurran? :)

    SvaraRadera
  2. vad händer med din vita jätte fina springare nu dåe? :(

    SvaraRadera
  3. Men gumman <3 Alla våra hästar har speciella platser i våra hjärtan. Man får njuta av dem så länge man har dem.
    Du längtar ju såå tills du blir 18 år, men det betyder ju oxå att ponnytiden tar slut. Rid henne med glädje så länge vi har henne, tids nog måste hon ju få gå vidare till en yngre ryttare.

    SvaraRadera
  4. de är maddes å hon har köpt den i turkeeeey:)

    SvaraRadera
  5. Håller med din mamma :) Njut av varje sekund!!

    SvaraRadera