torsdag 21 juli 2011

Grillat

tja, en trött cheyyy som skriver. Sitter i sängen och fryser som attan, det börjar verkligen bli liiiiiiiite för kallt i mitt rum nu. Hiihi, jaja! Ligger nu under täcket och myser medans jag tänker på att jag ska upp om 6timmar för att ta in hästarna. hehehe. nu strax hade jag tänkt sova.. har ej något mer att säga dagen har gått fort och förresten skulle jag ju visa en bild på schemat men det får jag göra imorgon! Jag är så himmla trött nu.. Förresten så åt vi grillat med potatisgratäng ikväll.. tror jag dog en stund för det var verkligen underbart gott! Igår åt vi pizza till midag, hur gott som helst! Har hittat min nya favvorit pizza! IMORN KMR ALEX HIT & HÄLSAR PÅ!!:) godnatt!




Ulla: Hoppträningen för Buster gick GALANT! Ulla var rätt duktig och lyssnade hyvsat, blir banhoppning imorgon så förmodligen blir det väl att hoppa en bana på 110-115 höjden kanske.
Hurran: Gick på ponnyridning och hon skötte sig toppen bra, inga dumheter bara jätte lugn och tog det lungt med tjejerna. Toppen duktig var hon :) Jag red igenom henne lite snabbt efter att dom ridit henne och kännde att hon kändes bra tills imorgon. Ska nämligen ta med Hurran in till norrmalm imorgon och hoppa henne också.
Mazing: Gick på ponnyridning och hon skötte sig extremt bra! Hon höll sig i skinnet och var snäll med tjejerna som red henne. Kul tyckte hon att det var oxå!


BILD FRÅN PONNYRIDNNIGEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar