onsdag 20 juli 2011

Pushpush

Just varit ute och ridit kommit in nu jag har gjort världens största schema någonsinn känns det.. inför 4 veckor framför mig och tyvärr kommer jag inte ha så mycket tid med annat än att rida, plugga, äta, sova. Ska göra 3 prov när jag kommer tillbaka i skolan som jag ska göra bort så ska börja plugga för dom nu... jajaja lika bra åh göra bort dom! :) Lägger in schemat imorgon så får ni seeee!!!! sitter och skrattar åt folk som kaxxar med mig på msn..hahaha lika roligt varje gång.
sitter förresten och kollar på när det är man får gå in på corona! När jag blir 18 btw så ha du faktiskt lovat mig att du ska följa me på krogen MICKIZZZ. Jadå, soooom jag läääääängtar!


FÖRRESTEN så har jag lovat att skriva om en vän till mig som betyder OTROLIGT mycket, Niclas. Bara så du vet du är verkligen en jätte underbar vän till mig!
Om jag inte riktigt mår okej så är du helt klart ett toppen stöd! Tack för att jag fick lära känna dig, du verkligen gör mig glad! Jag kan sitta och skratta på riktigt när jag skriver med dig. Tack för det super vännnen! :)


Ulla: Ett ordentligt dressyrpass blev det idag tillsammans med Pernilla på åkern.
Gick hyvsat bra. Imorgon är det hoppträning för buster som inte har varit sen i maj!
Taggar jätte jätte mycket!
Hurran: fick 1 vilningsdag idag, hon har bara 1 på hela denna vecka! :) Imorgon ska hon joggas för att musklerna ska få vila upp sig och bli starkare. På fredag blir det förmodligen nått hopp språng eller också så blir det skogen. :)


EN BILD FRÅN IDAG




Förresten som alla vet piercade jag ju läppen, men det var ingen bra tajming, vill så gärna ha hål i läppen gillade det verkligen! :) Så ska ta om i vinter då det inte är röt månad och då allting bara blir inflamerat! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar