onsdag 31 augusti 2011

17 år

Yes, då har man prövat fylla 17 och för alla som undrar så känndes det inget speciellt, längtar längtar längtar tills nästa födelsedag! ;) Istället för tårta gjorde mamma paj och det var den goaste pajen jag någonsinn käkat och det fick bli paj eftersom det blivit så mycket tårta nu på stlutet och det blev helt perfekt med det istället för tårta. Imorgon ska jag till gymnasten och jag hoppas verkligen på att få börjar rida till helgen för jag saknar det som in i h*lvette rent utsagt. Mina fina hästar är så underbara och jag saknar dom till tusen, håller tummarna för att jag snart får börja rida dom och för er som inte vet vad jag har gjort så har jag fått min axel ur led. Det gör ont nu men har det blivit bättre, kan iaf klä mig själv nu. Bjuder på några bilder jag tog med kameran som jag fick av mormor!




BILDER FRÅN KAMERAN:

1 kommentar:

  1. Grattis Grattis min stora tjej... tänk att du hunnit bli så stor... kram Ma

    SvaraRadera