tisdag 30 augusti 2011

Nu är det bestämt!

Hej, åh.. gjorde ett jobbigt beslut idag, blir inget tävling i helgen med Ulla på SURF, eftersom min axel fortfarande gör ont. Istället så har jag bokat med Frida att hon ska komma hit och sova och rida Mazing som nu mera hon rider men sedan ska hon även få pröva rida Ulla hade jag tänkt.

Idag var dom vanliga stammisarna som kommer och ponnyrider, kom hit idag och hon fick skritta o små trava hurran, gick ledde henne grimskaft och måste verkligen säga en sak, att den tjejen är 4år gammal. Hon håller i tygeln, svänger själv, skrittar & travar och dessutom kan he ner hälen!! Hon är super duktig!!!! Frida var även här och red Mazing idag som tydligen gick väligt väldigt bra! Dom ser ut att trivas så bra tillsammans och det är kul att se!!. Mazing har verkligen börjat lyssna så bra på henne, suuuuuuper roligt! Kommer snart få bilder på hon och Mazing jag ska lägga ut så får ni se.



Imorgon är det min födelsedag!

Och jag har ångest för vill inte dom ska sjunga för mig i matsalen!


Ulla: Vilade

Hurran: Gick ponnyridning 1timme!
Mazing: Frida var och red och det gick super bra!


2 kommentarer:

  1. GRATTIS TILL DIG IDAG !!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Sv: Hej och grattis! Det tror jag säkert att vi kommer ha, tack så mycket! 7 E lilja

    SvaraRadera