måndag 1 augusti 2011

jobb hit å jobb dit

Hejsan, idag jobbade jag på jobbet kom hem och red Ulla ett ordentligt dressyrpass på åkern i 1timme sen for jag ut och travade av henne. Hon var underbar! Hon funkar verkligen på vanligt tränsbett, kulkul!.

Annars idag har det väl gått segt, känns hur himmla trött jag är eftersom att jag vänt på dygnet precis nu. Ursch så jobbigt det är men det blir bättre och bättre för var dag som går, även om jag har bra arbetstider men ändå. Behöver inte åka hemifrån förns klockan halv 8. Så det känns bra.

Nu ska jag ta lite chips och cola som middagsfika sedan blir det sängen! Bjuder på lite bilder på Ulla från vindeln tävlingen, jag taggar verkligen Vännäs tävlingen som stryk det kommer verkligen bli toppen kul! Ingen som har en kamera jag kan få låna och fota med?.

NI SOM UNDRAR OM NÅGON FOTADE I VINDELN?

Här finns lite bilder som Pernilla larsson fotat under helgdagen!


Ulla: Fick sig ett reält dressyrpass, mycket galopp arbete, sedan en lång avskrittning/joggings tur efter vägen! :) totalt 1,5timme.

Hurran: jogging pass!



btw, a new pictrue..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar