lördag 27 augusti 2011

OLYCKA

Tjabba! Vilken tragedi! Nyss kommit hem från akuten.. Du som verkligen gör alllt för ryttaren hurran du är så fin och det var synd att detta hände. För er som inte vet vad som hände så kan jag förklara! Idag var det tävling och inför LA så hoppade jag på framhoppningen och hon känndes super fin och jag red bra! Vi hoppade lilla 2 gånger och började på räcket. Första gången gick bra, andra gången vi kom på det så var det som att hon inte var på bakbenen och hade ingen balans och jag hade hellre viljat att hon skulle stanna i det läget än att hoppa som hon gjorde, vi flög och hon landade på mig och min axel som hoppade ur led, Hurran blödde mycket + att hon fick små sår och är svullen på nosryggen. I överigt har hon klarat sig.
Min plan nu är att se så hon är frisk, börja styrke träna henne så hon får topp full kondition och vara noga med att senor och sånt är bra, ta tid på mig och börja om från LD igen för att ge henne den ärligaste chansen. Hon gör verkligen mycket för ryttaren och jag ska ge henne en bra chans att få lyckas!





APPLE HURRICANE


3 kommentarer:

  1. oj, låter inget roligt. Tur att det ändå gick så bra som det gick! Krya på er!

    SvaraRadera
  2. Kära nån vad rädd jag blev och vilken tur att det inte blev ännu värre. Ta det nu försiktigt med armen så du inte förvärrar skadan.
    Jättekramar till dig från mig M-m

    SvaraRadera
  3. det såg verkligen jätte läskigt, hoppas det gick bra!<3

    SvaraRadera