lördag 13 augusti 2011

SUPER NÖJD

Förresten så börjat ridhuset lida mot slutet!!!!!!!!! bild kmr imorgon ;) idag klev jag upp och har inte gjort nånting annat än att tävla så hade egentligen ingenting annat att berätta! Förresten så kommer det ut filmer imorn på ritterna! :) Första tävlingsdagen gick så här:

Ulla: Red mycket galopparbete och mjukade upp henne ordentligt och hon gick galet bra.

Lyssnade som en pärla!

Hurran: Första tävlingsdagen kunde verkligen inte gått bättre!

LB - Tempot var bra och vi var felfria och kom på en 3:e placering med 3sekunder från vinnaren. Nöjd och glad tjej och häst! :)

LA - OTROLIGT NÖJD, den bästa LA jag någonsinn gått in på, alltså jag var så lugn och fin men ändå taggat, allting var perfekt i min värld. Tog ut henne i tid, red fram perfekt, hoppade fram perfekt och red verkligen toppen bra känndes det som inne på banan. Var inte nervös och kunde verkligen bara göra det som behövdes göra! Fick 1 rivning på 3:e hindret när jag tappade bakdelen och sen fick jag ett synd litet pet på allra sista (11:e) hindret. Hade lika gärnat kunnat sluta på 4 fel och det var en riktigt svår bana. Är toppen nöjd, väldigt väldigt väldigt många i klassen rev.. dom allra flesta hade 12- 17 fel. jaja, nog med det snacket! Jag och hurran är då väldigt toppen nöjda med dagens resultat! BILDER FRÅN NI SEDAN, inte fått några än! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar