måndag 15 augusti 2011

TÄVLINGSDAG NR 2, BILDER+FILMER

Hej, lyckad tävlingsdag även idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ulla: Fick sig en lång skritttur efter veckans tuffa pass! Kan ju bara säga att Ulla är i JÄVULST bra form till vännäs. Hon har verkligen bra kondition nu så nu taggar vi vännäs och hoppas på ett bra resultat och en nöjd tjej efter den tävlingshelgen! :)
Hurran:
LB - Felfri, underbart på bakdelen och en superglad Jennifer för det känndes så enkelt!!! Och VANN på 3 sekunder och jag tog långa vägar mot vad 2:an gjorde.
LA - Dumt nog skulle jag nog valt bort LB innan denna klass idag, för nu när jag börjat hoppa LA mycket så gör hon så fina språng, hoppar med ryggen och bakdelen så hon tar ut sig. Vi kom in jag kände hur tung hon egentligen var, lyssnade frammåt men hon orkade inte balansera sig på bakdelen så hon blev bara lång. Hoppade 1,an hon var SUPER fin, hoppade 2:a mindre fin, hoppade 3:a ett stopp för hon sa jag orkar verkligen inte hoppa, vi tog om det och jag drev lite extra och hon hoppade super med ryggen, kom fram till 4a och kännde hur tung hon blev och jag tappade henne helt genom en kort,snabb sväng upp mot den så ett till stopp. Men jag ser det som en lärdom, hoppa 3 klasser på en helg nu när hon inte riktigt har konditionen för 2 LB + 2 LA på en helg + värmen och sedan är jag så förbannat tacksam för hur fin Hurran är, hon är så ärlig. Hon är ingen häst man kan trycka igenom en bana för då surar hon ihop, är man ärlig med hon är hon ärlig tillbaka! Åh jag har verkligen haft kul med dig du är super fin för mig.



FILM FRÅN LA DAG 1

1 kommentar: