lördag 20 augusti 2011

TÄVLINGS DAG 1, INTERVJ MED SVT

Hejsan, jag som ni läser blev jag interjuvad av SVT!!!!! Dag ett kunde verkligen inte ha gått bättre och både jag och Ulla är verkligen toppen nöjda. Det är helt galet hur roligt det är att tävla, inte vinna utan bara känslan av att komma in på tävlingsbanan och känna att alla verkligen kollar på en och att man har en helt banan bara för sig själv och att man gör det bästa man kan! :) Lägger ut filmer senare blev så sent nu ska sova och upp imorgon för då är det nämligen DERBY.. vilket betyder att man ska hoppa ut från tävlingsbanan!

Ulla: GICK SÅ JÄKLA BRA!

1m - Felfri och vann klassen, känndes tung på framhoppningen och lat men det ändrades genast när vi kom in och på banan.

110 - Gick in och såg framför mig hur bra vi var, inte nervös var helt lung och vi VANN även denna klass! Vann tårta, Segertäcke, 800kr, ett nytt vitt schabrak, morötter till hästen, godis till hästen och mycket mera.

Hurran: For ut och skrittade med hon och hon var lugn och ändå framme idag tog 2 korta galopper men jobbade henne ingenting utan hjälpte frida från hästryggen :)

Mazing: Frida fick rida henne en stund och vi jobbade med att hon fick prova hoppa mazing lite och gissa om mazing tyckte det var roligt!!!!!!!!


BILDER FRÅN IDAG


4 kommentarer:

  1. Checka in länken nedan - Veckans häst. Skicka in ditt bidrag och se, kanske just din häst blir vinnaren :)
    http://emmaforssen.blogspot.com/2011/08/veckans-hast.html#comments

    SvaraRadera
  2. GRATTIS !!!!!!!!!!!!
    Jättekram från m-m

    SvaraRadera
  3. http://svt.se/2.33919/1.2507421/utskriftsvanligt_format

    fan va söt du va hahaha

    SvaraRadera
  4. hej
    Jag har några bilder på dig men de är tyvärr inte de bästa då du fick bli min försökskanin för inställning av den nya kameran, i vanliga fall fotar jag nästan bara URFar =) de finns på facebook och du är taggad så du kan se dem =)

    SvaraRadera