tisdag 27 september 2011

Tips på hinderfärger?

Hejsanhoppsan, är trött i kroppen idag men det ändrades genast då mamma berättade att undrlaget börjar komma nu till ridhuset....färg skulle mamma och kjella fixa imorgon så jag och frida ska få börja måla bommar!!!!!!! Satt och funderade på om jag skulle försöka hitta ngn bra sida med färg på olika bommar och också hitta olika hindertyper man kan göra! Hittade några bilder som jag tänkt ja skulle försöka göra till verklighet.......


Förresten har jag buster träningen ikväll... första riktiga hoppningen efter kraschen! :)


Hade tänkt mig någon av dessa färger och typer:

2 kommentarer:

  1. Snygga hinder du hade förslag på.
    Hoppas det går bra på hoppningen. Ta det försiktigt så du inte förvärrar axeln.
    Kram/m-m

    SvaraRadera
  2. Tack :D

    om du har över 100 läsare kan vi göra länkbyte :)

    SvaraRadera