tisdag 27 september 2011

Busterträning med Hurran!

Hejåhhå, hoppträningen ikväll gick bra nu blir det sängen för jag är så himmla himmla trött och ja....klockan är ju strax efter 00.30 så att det är ju sent, ska berätta lite snabbt om träningen bara!
Hurran: Träningen gick bra, Hurran drog extremt mycket på hindrena vilket är otroligt bra att hon har det där suget, hon hoppade mycket med ryggen och bakdelen och det är bra. Känndes extremt bra. Det som inte känndes bra va pressen som jag kännde.
(Måste bara säga först att det finns en andlening varför jag bara tränar Ulla för buster, och det är för att jag känner att med Hurran blir det för mycket press, med Ulla behöver jag press på mig men med Hurran vill jag inte ha press på samma sätt, då blir jag stressad osv) Iaf det som inte var bra var att det blev lite för mycket press, jag ville mest bara se att hoppningen funkade och inte tänka så mycket och inte kräva så mycket av varken mig eller hurran... men men det blev ju bra ändå till slut!
Hoppade en banan på 80cm tror jag det var även om jag hellre hoppat en bana på 50-70 för att få en bra start. Tur hurran är extremt fin ponny, hon är kraftig och inte så värst snygg MEN duktig!.



Måste bjuda på en oerhört rolig video....kanske man skulle sluta använda hästar?.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar