söndag 25 september 2011

fridaaaaa night

Hejsanhoppsan, kvällen var väldigt trevligt och otroligt rolig! Frida är här och hon ska sova här till imorgon kväll och sen så ska hon få rida ett antal hästar åt mig ;)



Ikväll så gick vi och hälsade på Atlas, en shettis som Frida ägd förut som bor i närheten av vårat hus i byn, liten och söt var den men skulle aldrig kunna tänka mig att han en sån häst hemma! hehe. Sen gick vi hem och for ut och red Cheyenne, eftersom att jag hade skavsåret i arslet så

Sen gick vi hem och tog en tur runt byn med Cheyenne och hon gick jätte bra, SUPER pigg frammåt och gick i en väldigt väldigt fin form och aktiv bakdel, himmel och plättar vad fin hon är.

Ulla: En skrittrunda för hennes del blev det.


Hurran: En ordentlig joggingrunda! :)

Cheyenne: En runda runt byn på , frida red och krävde lite drivning framåt och lite i tygeln och cheyenne lyssnade väldigt bra. Lugn som hon är mötte vi vild trafik men hon är ju cool lugn verkligen, tur vi had reflexerna!.



BILDER FRÅN KVÄLLEN..

Tack för att jag fick hitta dig frida, du är verkligen verkligen super att ha i stallet!
Blir så glad av dig och man kan verkligen lita på att du gör saker och ting,
super snällt att du finns!

3 kommentarer:

  1. Håller med dig Jennifer.. Frida är verkligen en Pärla <3

    SvaraRadera
  2. du är bäst jennifer, vekligen bra att jag kan rida hos dig, du känns som min syster, som irl:]<3

    SvaraRadera
  3. måste bara säga hur lik din ponny är min, helt sjukt! samma man tillochmed. Vad är det för ras? vem är den efter? :)

    SvaraRadera