fredag 23 september 2011

Svar på komentarer!

Hejsan, käkat lite och mår bättre nu, fortfarande ont i huvudet och känner mig yr.. får se senare mot kvällen om jag kan fara ut och röra på hästarna... för det behöver dom verkligen!!!!!!!!!!!!!

Anonym
Ska Cheyenne förbli "stående" eller ska ni sätta igång henne sen?
SVAR: Cheyenne ska vi börja jobba med ordentligt när ridhuset blir färdigt, tror även jag ska börja hoppa henne då litegrann.

ullis
men usch vad hemskt...
SVAR: Jo, att vakna med den tanken är verkligen hemsk, sen är det läskigt att tänka att det verkligen var den sista bilen på mazing.. tror inte jag förstår fortfarande att hon är död. Men men, hon fick ett bra slut!

Fia
usch, börjar typ gråta... är så känslig när det gäller sånthär.. vet precis hur tomt och hemskt det känns! nu får hon leka med Futte uppe i häst himlen =) tänker på dig, styrke kramar!!!! /Fia
SVAR: Alltså när folk frågar om mazing och så så går det faktiskt rätt bra att ta sig an och berätta, det som är jobbigt är när man är ute i stallet och mazing verkligen inte finns där. Men allting är ju jobbigt så klart.. jaa nu får dom verkligen leka tillsammans! :) tack så mycket fiiaaa!!

Mormor
Åh så sorgligt att hon är borta, men du får tänka på att hon fått ha ett bra hästliv hos er. Fått vara med andra hästar i hagen och bo på en gård där man tycker om hästar. Och det sista hon fick göra här i livet var att trava med dig på ryggen. Det var det bästa tänkbara slut för henne.
Jättekram från mig /m-m
SVAR: Ja min älskade mazing är verkligen borta.. jaaa gud det var verkligen ett bra slut för henne. Tack Mormor pussar och kramar tillbaka till dig.!

Natalii
Jag började gråta när jag läste det här!<3 Lider med dig älskade Jennifer! Mazing var en otroligt fin ponny! Hon har haft ett underbart liv tillsammans med dig, hon har gett dig allt liksom du har gett henne! Ni var som gjorda för varandra. Mazing kommer ha det jätte bra där uppe. Hon tänker på dig lika mycket som du tänker på henne!<3 Finns för dig Jennifer!<3 R.I.P AMAZING GRACE<3
SVAR: Mjo, jag hoppas verkligen att hon har det bra där hon är nu! Ojojoj så vi haft många roliga stunder tillsammans som nu är mååååånga fina minnen! Hon lärde mig enormt mycket och jag är så jätte tacksam över att jag fick vara hennes ryttare för denna långa tid tillsammsans. Dessutom att även Frida och Linna fått en rolig med henne!
Jenny
Kan inte annat än stämma in med de andra, verkligen sorgligt, men gick det bra för dig då? Du gjorde dig inte illa när hon föll ihop?. Du får tänka på de fina stunderna ni haft och vilken tur att ni fått ha så många år ihop. Det är aldrig roligt att förlora en vän. Kram på dig!

Svar: Jo jag fick rätt reäla blåmärken och lite skrapmärken och sånt, men ingenting annat så det gick ju rätt bra ändå. Jo, har massor med bilder från mazings tid och shiiiit vad jag önskar att hon var ung ung ung så jag fick tävla henne igen en sista gång!.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar