fredag 23 september 2011

sjuk

Nu ligger jag i sängen på en fredag.. en fredagsmys dag och är sjuk...INGE VIDARE!
Var hemma från skolan både igår och idag, hade mycket feber, svettas men ändå fryser jag mycket, huvudvärk som attan, yr för kan knappt gå utan att vingla osv. Vet ej hur det blir med ridning idag, får väl se mot kvällen hur jag mår...Det är mycket viktigt att jag är frisk tills hoppträningen på tis.

För alltså tisdag nästa vecka är det Buster hoppträning med Ulla, känns super att få börja hoppa sedan min axel hoppades ur led, sedan till helgen nästa vecka så tar jag flyget alldeles själv ner till min älskade syster Anna-Karin, och helgen efter det blir det tävling på hippo med Ulla!! Nej, nu ska jag ta och ta mig lite lunch sedan blir det att sova och sen pissa en snabbis innan sängen väntar! godnatt!



Nästa inlägg finns alla svar på komentarerna!

Har suttit som en skollad rotta och följt hippo tävlingen, kul att det är flera flera flera stycken ekipage från norge som är med och tävlar!..åh vill tävla snart..men snart är det inte länge kvar!
Grattis till vinnaren Annika Forsell!
2:an Kerstin Martinsson och 3:e platsen tog Emma Lyxzén
i 110 klassen!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar! Roligt att du gillar min blogg. Den här ska jag börja följa :)

    SvaraRadera
  2. SV: hej Jennifer vad roligt att du skrev! :-)
    Ja, jag bor numera i södra Sverige där mina ursprungliga rötter egentligen är. Speedy köpte jag från Umeå, en tjej på Surf som hade honom tidigare. Han är super fin, men ska nu låna ut honom på långtidsfoder. Då jag ska satsa på studier/univeritet och min stora kärlek i stockholm! :)

    Jo jag gick en bartenderutbildning nu för ganska exakt 1år sedan. Men har bara jobbat lite privat inom det efteråt. Men har mitt jobb inom vården än också. Hasr ej uppdaterat min blogg på länge, men så äre man kan inte ha tid med allt! ;)

    SvaraRadera