fredag 7 oktober 2011

En väldigt väldigt fin vän

Måste skriva av mig lite grann och berätta om en sjukt fin vän som är värld att jag skriver om honom! Niclas Laitinen, jag har inte känt honom särskilt länge, sedan sommarlovet ungefär men han är så himla himla himla snäll vän, så därför tycker jag att han är värld att skriva ett eget inlägg om honom.. för han hjälper mig direkt jag behöver honom..ringer mig direkt om det är någonting!

Verkligen tack för att du är en sån fin person som finns där Niclas, det betyder oerhört mycket och jag ångrar inte att jag lärde känna dig, så snäll som du är trots att du nu tyvärr bor så långt bort från mig att vi inte kan träffas så ofta! Du ska veta att jag är glad över att jag pratar med dig :) Spelar ingen roll hur jag är för dagen, du får mig att vara lika glad varje gång, varje dag.
Tack så himla himla jätte mycket, ha det bra och sköt om dig världens bästa niclas! Du ska veta att jag bryr mig om dig som jag gör med vänner, och du ska även veta att om du dör kommer jag besöka din grav varje dag tills vi båda ligger där. :) Ha det så bra och sköt om dig fina vän, vänner är viktiga och du är enormt viktig!

1 kommentar: