söndag 9 oktober 2011

RIDHUSET...invigning.!!!

Hejsanhoppsan, ja nu blir ni bra nog nyfikna när rubriken blev sån.. visst?
Heheh så jag ska inte hålla på det så länge, bara försöka dröja på det så länge jag kan.
Ärschh.. kan inte hålla det. KJELLA KÖRDE KLART UNDERLAGET IDAG!
Så nu går det alltså att små rida lite, såklart är det ju sargen lite kvar och mer lampor ska upp, men det går att träna där och vi invigde litegrann.
Imorgon blir det en ordentlig jogging... och vi ser väl vilket väder det är ;) spelar ingen roll.... jag menar.......vi har ju ridhuset!!!!!!!!!!! tihhihihihihihihhiihih, verkligen jätte glad och tacksam över det!
Ulla: Träning DAG 2, gick så jäkla mycket bättre idag, jag tror fortfarande inte riktigt att jag har smält allting det han sa, det var mycket nya saker och eftersom att en forskning har gjorts och en ny ridstil har upptäckts och den utgick han ifrån. Svårt men lärorikt var det!
Ska försöka bjuda på någon film framöver, har lite mycket att tänka på just nu så det får bli om några dagar. Hon gick iaf jätte bra och jag var lättare i sittsen idag, satt inte "djup som en elefant" i sadeln som KG sa.. hahah. Hoppade förresten en bana på 120 som gick jätte bra, så nu känner jag mig färdig för att debutera 120. Otroligtttttttt vilken självkänsla jag hade och självförtroende, jag tyckte inte ens det var nervöst att träna för ny tränare eller ens att det var högt. Inget av dom, super skönt verkligen, så nu får vi se nästa tävling med Ulla är den 29-30 oktober i skellefteå! :) Jaja en super bra träning, både lärorikt och svårt som sagt!!! :)
Hurran: Frida red och INVIGDE ridhus underlaget, det har aldrg gått så här bra för Frida och Hurran, hon blir bara duktigare och duktigare Frida det märks och det är super positivt.
Krävde rätt så mycket av hurrans bakdel, jag stod på marken och hjälpte frida att flytta undan hurrans bakdel. Nå så jävulst vad hurran sänkte sig! En liten roligt video bjuder ja på längst ner..!!
Cheyenne: Stod bara i hagen och luffsade omkring och levde livet som tjockis.

En bild från träningen idag!.
Jag och frida hade även sedan filmkväll i stallet som var enormt mysigt!!!..
FILM FRÅN KVÄLLEN..består av 10% humor, 90% normal

2 kommentarer:

  1. Sååå härligt att ridhuset snart snart snart är klart! Jippiii !!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. OFTA ERAT RIDHUS ÄR KLART?!?!?! shiiitt...

    SvaraRadera