söndag 23 oktober 2011

FOTO TÄVLING

Hejsanhoppsan, jag är med i en fototävling hos Lisa som endast är 12 år gammal, har en egen fotoblogg som hon skriver om hennes vardagsliv, kolla in den! Kicka på hennes namn.
Riktigt mysig blogg med mycket bilder som gör den väldigt färgglad och intressant!

Jag har valt bilden jag tog på mina älskade tävlingshäst Apple Hurricane eller "Hurran" som hon kallas, bilden är tagen av mig och jag tycker bilden är ur häftig, att jag fick en bra skärpa på blomman men ändå fick med hästen bra i bakgrunden som betyder mycket för mig.
Sedan ett + att hästen stod fint, öronen framåt, nästan allting klickade perfekt på bilden jag gillar den och därför valde jag den :)
Tävlingsinlägget ser ni HÄR om ni där hemma också vill vara med och tävla med just din bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar