söndag 23 oktober 2011

Hej åh hopp, dagen idag har gått rätt så fort, och roligt har det varit! Fått till ridhuset as bra nu! Dagen har gått åt till mesta dela sladdning och saltning av ridhuset med fyrhjulingen som jag fick köra, faktiskt riktigt roligt! Nu är det bara sarjen kvar..!!!!!!!
Senare på kvällen gick jag med en ordentligt packad påse till Ida eriksson som bor bredvid oss, en tjej som fick lite kläder av mig som jag tror hon kmr kunna ha, efter jag hade varit och överlämnat den påsen gick jag ner till ridhuset och fotade och filmade Pernillas nya häst.
Bjuder på en bild på den! kram för idag, nu väntar sängen godnatt! Hörs imorgon.. segt med skolan menmen aja..

Ulla: Skrittades en skogstur med!
Hurran: Skrittades en skogstur med!

SUPER BRA TIPS
Låssas doftljus, måste vara min favorit pryl i mitt rum, ett ljus som börjar självlysa när den känner av att det blir för mörkt i rummet. Jätte mysigt ljus sken + att det finns knappar under den så som "på", "av" men oxå "Timer", så jag kan ställa in om jag vill att den ska börja lysa en viss tid. Sedan så luktar det nytt och fräscht, det må vara ett låssas ljus men den luktar på riktigt, och lukten sprider sig, en oerhört god lukt!
Denna ljus sak är OTROLIGT BRA, ni borde alla ha en sån här! :)

En ansiktprodukt från Loréal, den gör så att huden blir huuuuuuur mjuk som helst, jag använder den varje gång jag tvättar av sminket för att inte huden ska bli så skadad av foundationen. Fungerar mycket bra, så detta är ett bra hudkräm till ni som har torr hud (i ansiktet), eller som har lätt att få eksem, och för ni som inte tål foundation eller annat smink så bra. Så gör denna produkt att ansiktet inte irriterar lika mycket. TOPPEN BRA GREJ!

Den sista toppen bra grejen jag vill tipsa alla om är denna Wella Hårkur!
För er som har väldigt slitet och skadat hår, ni som har hår som bara blir fettigt eller för er som har hår som bara blir trassligt.. så hjälper denna produkt! Denna är den ända hår inpaktningen/Balsam som fungerar på mitt hår, efter jag använd denna blir mitt hår mjukt och fint utan att bli fettigt och trassligt!


2 kommentarer:

  1. Dom där tipsen var bra, mitt hår vill aldrig och är jämt trassligt och fettigt, ska prova den där Wella!!.

    SvaraRadera