onsdag 19 oktober 2011

gokvällllllllll, schoooolan gick finnemang today, inga klurigheter, till lunch blev det en hyvsad god fisk, innan jag for hem idag va jag med söta chrille ett tag på stan, han väntade med mig på bussen och sen bar det iväg hemmåt. Red två hästar och hann tvätta en duss med kläder, bytt sänglakan osv, städat lite i rummet! Känner mig helt dö trött nu så ska strax sova!!!!!!!

Ulla: Hade 2 lite svullna ben som linkade Lymfangit igen, för hon hade ett pytte skrap så som det var fullt med gegga i, tvättade rent, for ut och skrittade och travade på asfalt/grusväg och sedan skrittade jag 4 varv runt byn, (det är backar som är väldigt väldigt jobbiga.) Så idag var det backträning oxå. När jag kom tillbaka var svullnaden borta och hon var ej varm, SUPER!. Hon gick faktiskt riktigt bra idag, ska bli intressant att eventuellt debutera 120 med henne om vi far till skellefteå men eftersom att anmälnings tiden gått ut och morsan inte svarat hur det blir så vet jag fortfarande inte. Suck, man känner verkligen hur mycket man älskar att tävla, för när man inte tävlar så tappar man lite pepp till att träna och kämpa!!.
Hurran: Markarbetes övning i ridhuset; 1bom-50cm hinder-bom.
Värmde upp som vi gjorde på dressyrträningen, Hurran gick så väldigt bra på det sättet att rida faktiskt, underbart härligt att se och känna. Red i 1,5timme och hon var rätt så genomvåt i svett mellan benen bak, väldigt positivt tecken!

Bjuder på en underbart skön bild, redigerad lite lite lite av mig!
Tänkte alla ni läsare skulle få se hur mitt rum ser ut!!..

2 kommentarer:

  1. Oj, häftigt rum med alla rosetter!!

    SvaraRadera
  2. S A K N A R D I G O C H H Ä S T A R N A!

    SvaraRadera