måndag 17 oktober 2011

HEJSAN, kvällen blev lugn och bra, bjuder på några bilder från dagen längre ner som jag nästan alltid gör, hade dressyrträning som gick PERFEKT, blev rätt sen säng gång käkade dessutom tjockpankaka till middag!!!!!.. SUPER GOTT! Nu blir det alldeles för sent igen, måste sova annars orkar jag aldrig upp till skolan imorgon..... FÖRRESTEN imorgon ska vi redovisa våran film som vi har gjort på Etologin... så håll UTKIK för den kommer komma upp här!.
Förresten så har jag gjort ett schema på riktigt..... NU MED EL TEJP!!! heheheheh.. hoppas på att det håller ordentligt nu! När jag hade ritat med whiteboard så suddades det ut hela tiden..!

Ulla: Skrittades en kort stund (40min) i ridhuset, röde iaf på sig!
Hurran: Hade en ordentlig dressyrträning för Mia, och SHIIIIIIIIITTTT så bra Hurran gick bra. Verkligen verkligen verkligen, fick dessutom en 8-9 på skritten, vi jobbade med att jag skulle få träna på KG-svenssons vis. Inte sitta tung som en elefant, men inte sitta på musen och puta med rumpan för mycket som man ser att vissa gör utan att dom tänker på det såklart.
Sen jobbade vi med att jag skulle ha rätt handställning, blicken framåt, händerna lite mer uppåt, bra igångsättningar sov. Jobbade bara i skritt och trav och Hurran vart rätt så svettig så det var bra. Ska fortsätta med samma jobb imorgon lite i ridhuset och se om jag och Hurran kan återskapa det och öva ännu mer på det fast utan tränare! Ska nog bli bra.

BILDER FRÅN IDAG


DAGENS OUTFIT..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar