tisdag 22 november 2011

Damn bitch

Ikväll så har båda hästarna gått trots att dom skulle vila så det blev super bra! Betty följde med hem vilket gjorde att allting gick så mycket fortare. Hann plugga ikväll också, dessutom hann jag skicka in lite arbeten på skolan vilket gjorde att jag vann mycket tid hemma! Jaja, nu är det sent och jag ska sova, hörs imorgon bitti med en ny "Dag" berättar sak! Sovgott så hörs vi imorgon på morgonen. KramkramJW
Ulla: Betty red fram och värmde upp Ulla medan jag longerade Maja på Hurran (Ponnyridnings tjejen) Ulla var svinit duktig och mjuk i kroppen idag, helt underbart bäst var hon just för att nu hittade jag på en gång Sy trådar i handen, fick med bakdelen, gjorde skritt piruetter som jag fått i uppgift av Mia att göra, gjorde någonting hela hela hela tiden med henne och hon gick super helt enkelt, Galopp på 10m volt träning fick jag också in några stycken, dock så sliter ju små volter men om dom är i rätt balans och inte för länge så är det bra träning.

Hurran: Fick jogga i ungefär ca 1,5timme, med Maja på ryggen och 1 vilopaus annars ville Maja trava nästan hela tiden och det är otroligt bra för Hurran att får sträcka ut och lång jogga en stund. Svettig blev hon och det var bra, och glad som en sockertopp var Maja som faktiskt också galopperade för första gången idag! Toppen tumme upp till lilla söt Maja som är så underbart duktig!

Bjuder på en mysbild som togs nyss på mig och tess!

Svar på komentarer!
Anonym:::Visa film på ditt rum? och vad hände egentligen mellan dig och c?
SVAR: Jadu, jag gör en film ikväll så lägger jag in det imorgon så får du se lite grann dock kommer den bli lite mörk! :) Ang mig och Chrille så vet jag inte riktigt vad jag ska säga, vet inte hur det känns längre om jag ska skratta eller gråta men har bestämt mig för att inte vara ledsen över det iaf. Han måste helt enkelt fixa till sitt liv, saker som han kanske vill kunna fixa till innan har går in på ett förhållande. Men jaa... Så det var väl anledningen, det var inte jag utan det var han som helt enkelt behövde mera tid! Om vi hittar tillbaka eller ej det får väl tiden och känslor utse, men jag är en sån person som verkligen behöver träffa den jag älskar ofta i början för att känslorna ska bli starka annars släpper dom... men om dom blir starka så kan jag verkligen tycka om någon i flera år.

Anonym: Katt videon var inte knasig, den var f-n elak. Varför ger man sånt uppmärksamhet i en blogg, dålig stil.
SVAR: Det var en dålig video ja, men det konstiga var att katten typ lät kåt och det var därför jag la in den, du får väl tycka som du vill men du kan inte styra över hur jag ska göra ;) Men jag tar inte skit tycker det är bra att folk säger som dom tycker så man kan ha någonintg att diskutera om! Så yes jag håller med om att videon var sjuk!!

3 kommentarer:

  1. du säger att c behövde mer tid? vad menar han med de? trodde ni hade de jätte bra..
    tror du ärligt ni kommer bli tillsammans igen ?
    och slutligen,hur känner du för honom just nu?

    SvaraRadera
  2. Meh.. så du la ut den för att du tyckte katten lät kåt, f-n de e ju ännu knäppare.. typ sex med djur, äckligt sjukt. Jag tycker man ska visa djur respekt, å den videon visar inte det. Trode du var en tjej som stod på djurens sida

    SvaraRadera
  3. Seriöst... vare du som höll på med katten?? Isf, blir jag jävligt besviken... jag trodde du älskade djur, gör man de så håller man FAN inte på sådär! Fick himla ont i hjärtat av filmen och förstår inte hur du tänker!! Hoppas katten ger igen en vacker dag!!!

    SvaraRadera