onsdag 23 november 2011

Videoblogg - Så här ser mitt rum ut!


Förrsten så ska jag berätta om en till "Dag" sak...
Dag 11 - I min handväska
I min väska finns alltid allt mitt smink, parfym, sladd från mob till datorn, headset, pennor, hårspännen, nyklar, busstidtabbeller osv är vad jag brukar ha i min väska.

Svar på tal
Du säger att c behövde mer tid?.. vad menar han med det? trodde ni hade de jätte bra.. Tror du ärligt att ni kommer bli tillsammans igen?
och slutligen, hur känner du för honom just nu?
SVAR: Japp, han behövde mer tid.. så kan det ju vara ibland vet inte exakt hur jag ska förklara det för vet inte till 100% själv helt heller. Jag har faktiskt ingen aning.. pratar inte så mycket med c nu alls. Jag vet inte riktigt hur jag känner, jag känner mig förvirrad och har väl förträngt känslorna lite grann och bara sattsat på plugget och hästarna nu.. för att slippa gå och vara nere hela tiden. Så jag har ingen som helst aning. Kan iaf berätta för alla att Chrille Muren kommer alltid vara speciell för mig eftersom han har en grym personlighet och jag har iaf upplevt chrille som en stark, omtänksam och snäll kille.

3 kommentarer:

  1. vilket litet och mysigt rum du har! :)

    SvaraRadera
  2. heej jenkoo du är visst spec <3<3
    kram nora

    SvaraRadera
  3. Du e jättespeciell, så de så!!!!! <3 <3 <3

    SvaraRadera