torsdag 10 november 2011

Imorn bär det av till strömsholm..

Tjabba, snabbt inlägg nu om listan med dagarna, det skriver jag varje morgon och varje kväll kommer dom vanliga inläggen om vad jag gjort under dagen. Just nu sitter jag iaf i skolan och väntar på en relgion lektion, sen blir det pasta åh skinksås till lunch :D

Dag 2 - Min bäst vän
Det finns nog ingen som vet riktigt allt om mig, men den vännen som absolut känner mig bästa av alla jag har måste nog vara Emelie Andersson. :)
Men några som är varmt om hjärtat för mig är Småsyskonen Nora och Ida Rönnbäck, Matilda Bergqvist!, Sarah Svantesson!, Betty Norberg!, Kim Westman!, Natali Dewall, Frida Broman, Amanda Jonsson, Amanda Sandberg, Anna Fjällstedt, Elvria Lundell, Josefin Bjur, Erica Edlund, Erica Nygren, Isa Eriksson, Ines Danielsson, Linnea Jonsson, Linna Liljeström, Mikaela Rosendahl!, Sabina Tafvelin..

Henke Olovsson!, Robin Strandman!, Niclas Laitinen!, Peter Nordh!, Markus Nylén!, Chrille Murén!, Blomman Blomberg!, David Vyizigiro!, Christoffer Sjögren!, Erik jonsson!, Joachim Andersson, Max Sandberg, Jocke Söderholm, Joakim Sandberg, Rasmus Kemi, Alexander Isaksson, Alexander Åberg, Eko Hammarberg!!, Fredrik Edlund, Kim, Jesper Lidbom, Matte Westlin, Per lundberg, Peter Nyman, Rickey Strandberg, Tommie Granberg..
och alla dessa tjej och kill namn är bara några stycken av många som är fina människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar