onsdag 9 november 2011

Dead and Gone

hej allihopa, ikväll har det varit lugnt.. mår bättre nu med allt vad det innebär.
Ikväll var det ponnyridning, imorgon far jag till pappa och fredag, lördag & söndag kommer jag tillbringa nere i strömsholm ;) DE NI!!!! Kanske kommer göra mig gladare allmänt också, jaja så ser veckan ut, och frida rider mina hästar i helgen så det kommer bli awesome! Ha det bra sovgott allihopa! Saknar c..

Ulla: Vila, skulle egentligen bli dressyrträning men Mias hals lät inge vidare, och den lär hon att komma behöva definitivt i helgen på strömsholm..!
Hurran: Fick gå ett jogging pass + ponnyridning, gick galant super bra!


En låt jag verkligen lyssnar mycket på just nu är denna..

2 kommentarer:

  1. Har du stort eller litet rum för ditt rum ser väldigt stort ut iaf? :D kan inte du göra ett videoinlägg vill se dig live?!!!! ;D

    SvaraRadera
  2. Vad hände mellan dig och c?

    SvaraRadera