onsdag 9 november 2011

fuck this shit

Hejsanhoppsan, jobbig dag idag, jaaa.... nu ska ni få veta lite grann om mig ni som kanske inte visste redan, idag blir det ponnyridning + träning, sedan kommer frida till mig idag och rider. Hon kanske kan få mig på bättre humör, för är verkligen otroligt ledsen just nu.

Dag 1 - En bild + fem sanningar om mig
* Älskar att hjälpa andra folk och se till att mina vänner, bekanta och även andra människor i huvudtaget mår bra, vad man än gjort i sitt liv är man ändå värd att någon bryr sig om en!
* Jag är oerhört lätt sårad..
* När jag verkligen mår bra, är jag oftast glad som fan jämt!
* Det ska vara mjukisbyxor eller leggings, jag har alltså ALDRIG jeans..
* Jag måste ALLTID lyssna på musik när jag åker buss.

1 kommentar:

  1. förlåt för att jag inte kom till dig, kännde mig astaskig, men om du vill snacka så finns jag alltid, trodde jag inte skulle komma pga de och att du kanske inte ville de..
    men finns alltid finastebästa jennifer!<3

    SvaraRadera